האם מוצרי פרסום מביאים תועלת לבעלי עסקים?

כבעלי עסק כזה או אחר, את או אתה רוצים ללא ספק ליצור יותר מכירות ולהשיג יותר לקוחות והכנסות. סביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרי פרסום שעסקים אחרים עושים בהם שימוש. אם טרם השתמשתם במוצרים מסוג זה, נסביר בשורות הבאות האם הם אכן מביאים תועלת ואיך זה עובד. 

הפתרון שגורם לכך שיזכרו אתכם

מחקרים מראים שמוצרי פרסום שנושאים את הלוגו של בית עסק או ארגון, עוזרים לכך שהציבור יכיר אתכם לאורך זמן. חברות כמו פרומו טים מוצרי פרסום, שיודעות להפיק מוצרי פרסום ממותגים, מביאים אפקט מאוד ברור. מי שמקבל מוצר פרסום איכותי ומועיל, זוכר את שם המותג לאורך זמן. זכירות, כפי שמסבירים אנשי פרסום, מעלה את הסיכוי שכאשר יהיה צורך במוצר או בשירות שלכם – יפנו אליכם.

חשיפה גבוהה למותג שלכם

לעומת עלון פרסומי (פלאייר) שמחלקים בתיבות הדואר ורוב הלקוחות לא שומרים, מוצרי פרסום זה משהו אחר לגמרי. מדובר בפתרונות מעולים, בעלי ערך למקבל. אלה למעשה מתנות שאנשים לרוב שומרים לאורך זמן. בין אם מדובר בעט, כובע, לוח שנה או כל דבר אחר, רוב האנשים מרוצים לקבל אותם. המשמעות היא שהרבה אנשים נחשפים ללוגו ולמיתוג שלכם, לאורך זמן. זה לא רק מקבל המתנה והמוצר אלא גם אנשים אחרים שבקרבתו. יש כאן מגוון תועלות. למשל, יש סיכוי גבוה שמי שקיבל את המתנה יפנה אליכם משום שהוא זוכר אתכם (כלומר הרווחתם נאמנות לקוח). יש סיכוי שמישהו שנחשף למתנה הזאת, התרשם ויפנה אליכם (כלומר הרווחתם לקוח חדש). יש כאן פוטנציאל למכירות חוזרות וכן להגדלת נתח שוק. 

מיתוג מועיל על פי ערכי החברה

מוצרי פרסום מביאים תועלת רבה, לכל עסק שמבין עד כמה המיתוג העסקי מועיל וחשוב. מיתוג עסקי שנבנה בהתמדה, משפר את המוניטין של העסק ומקשר את העסק עם ערכים חיוביים. בעזרת מוצרי פרסום ניתן לחזק מיתוג קיים או לבנות מיתוג חדש. ניתן לבנות מיתוג חדשני או יצירתי, מיתוג אדיב או דינאמי וכן הלאה. מיתוג, מסבירים מומחי פרסום, בונה זהות עסקית ומחזק נאמנות לקוח לאורך זמן. 

מוצרי פרסום והחזר תמורה על ההשקעה

מחקרים מראים כי חלוקת מוצרי פרסום ללקוחות ובכלל לקהל רחב, מביאה החזר טוב של תמורה על ההשקעה. לדוגמא, חלוקת מוצרים בהשקות, בפתיחת חנויות, בתערוכות עסקיות, מביאה לגל של פניות מלקוחות. ניתן לבדוק ולהיווכח כיצד ההכנסות עולות לאחר מבצע של חלוקת מוצרי פרסום, בצורה יעילה. הטוב ביותר זה לחלק את המוצרים לאחר פילוח קהל יעד, להשגת מקסימום אפקט. ניתן לחלק מוצרים לאנשים בקרבת העסק, לאנשים שמגיעים לקבל שירות, ניתן לשלוח בדואר ללקוחות וותיקים או להפתיע עם שי במהלך אירועים או כנסים עסקיים. 

מחפשים מוצרי פרסום? צרו איתנו קשר:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top