המדריך לבחירת מתנות לכנסים

בשנים האחרונות נערכים לא מעט כנסים, תערוכות ואירועים המיועדים לקהל לקוחות או עובדי חברה אבל מה שהופך כל אירוע כזה להצלחה מסחררת, למארגני הכנס והקהל המגיע הם לא אחרת ממתנות שהאורחים שמחים לקבל.

במידה ואתם מארגנים כנס או תערוכה המדריך הבא יעשה לכם סדר, עם חמשת כללי הזהב: כך תבחרו מתנות לכנסים על הצד הטוב ביותר. 

הגדרת תקציב לפני הבחירה

לפני שניגשים לבחור מתנה כזאת או אחרת, מומלץ להגדיר את התקציב שעומד בפניכם. לעיתים מוטב להתבסס על תוכנית שמביאה בחשבון את כמות כנסים צפויים, לפרק זמן קרוב כגון רבעון, חצי שנה או שנה. ברגע שתזמינו כמות גדולה של מתנות, תוכלו לרוב להוריד את המחיר לכל יחידה. 

מתנות לכנסים על פי אופי הכנס

כעת, בבחירה של מתנות לכנסים צריך להביא בחשבון את אופי הכנס. זה משהו אחר לבחור מתנה שתחולק ליועצי השקעות, וזה דבר אחרי לגמרי להביא מתנה עבור קניינים של מחשבים. כדאי להביא בחשבון את אופי המשתתפים בכנס אך גם את אופי הכנס עצמו. אם הכנס מתנהל באווירה יוקרתית מאוד, פחות יתאים להביא מוצרים פשוטים למראה. פתרונות בסגנון איכותי ומוקפד יתאימו מאוד במקרה הזה. 

מיתוג יצירתי ומושך תשומת לב

בבחירת מתנות לכנס, כדאי לנסות לחשוב מחוץ לקופסא. אם מביאים מוצרי פרסום שגרתיים, זה יכול לעבוד טוב אם לא יהיו נציגי חברות מתחרות שיביאו מוצרים מיוחדים. ברגע שאתם מצליחים לבחור מתנה יצירתית יותר מהרגיל, שי מיוחד עם בעל ערך מוסף, תצליחו ללכוד בצורה טובה מאוד את תשומת הלב של המשתתפים או המוזמנים. 

מתנה שמועילה בכנס עצמו

לעיתים זה יהיה רעיון טוב לבחור מתנות שמביאות תועלת ישירה כבר במהלך הכנס עצמו. לדוגמא, כאשר בכנס ישנן הרצאות או דיונים, אפשר להביא דפדפות ממותגות, עם פרטי העסק שלכם. ניתן להביא כלי כתיבה ממותגים, כך שהלוגו שלכם ימצא לאורך הכנס, מול העיניים של המשתתפים. מוצרים מועילים, בעלי ערך, נשמרים על פי רוב על ידי המקבל. כלומר, ישנו סיכוי גבוה מאוד שזמן מה לאחר הכנס, רבים ממקבלי המתנות יצרו קשר אתכם או עם נציג המכירות או השירות שלכם. 

הגדירו יחס עלות תועלת

במידה ואתם זקוקים לטיפ נוסף שיעזור לבחור היטב מתנות לכנסים, תוכלו להיעזר בדבר הבא. כמו בהרבה רכישות עסקיות, הגדירו יחס עלות תועלת. בדקו סוגים שונים של מתנות אפשריות, ובדקו מה הבדלי המחיר בין המוצרים השונים. בדקו האם אתם יכולים לקבל הנחת כמות והאם יש אפשרות לרכישת "סל" של מוצרים שיכולים להתאים (למשל מארז של עט פלוס דפדפת פלוס מחברת ממותגת). כמובן, אל תשכחו להתייחס גם לפרמטרים שציינו קודם לכן, כלומר המקוריות של המתנה, ההתאמה בינה לבין אופי הכנס, המשתתפים בכנס וכן הלאה. 

מחפשים מתנות לכנסים? צרו איתנו קשר:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top