קידום מכירות (קד"מ) הוא תהליך שיווקי וייעודי שמטרתו להגביר את המכירות בעסק מסוים באופן נקודתי ובאופן עקיף, לחשוף את המותג בפני קהלי מטרה מוגדרים מראש ולהגביר את המודעות למותג. קידום מכירות מכונה גם קידום מותג, יש שיטות שונות לקידום מכירות למשל מתן חסות על אירוע או תחרות, תוכן שיווקי בתוכניות טלוויזיה, מוצרי פרסום וקידום מכירות כמו חולצות וכובעים ממותגים, פעילות שיווקית בנקודות המכירה ועוד.
מוצרי קידום מכירות – רקע כללי
מוצרי קידום מכירות הם כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי. השימוש במוצרי קד"מ החל כבר בתחילת המאה ה-19 כאשר ארגונים החלו להדפיס לוחות שנה ממותגים, את לוחות השנה העסקים חילקו ללקוחות החשובים. למעשה, מוצרי הקד"מ הראשונים היו סיכות ותגי מלחמה שחולקו ללוחמים בצבא, בדרך כלל לאחר מלחמות ומבצעים מיוחדים.
כיום, מוצרי הקד"ם והפרסום הפכו לתעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים, יש מגוון עצום של מוצרים המתאימים לפרסום ולקידום מכירות, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. משנות ה-70 של המאה הקודמת החלו מותגים מובילים להבין את כוחם של מוצרי הקד"מ והפרסום, וחברות רבות החלו להעניק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מתנות שונות עם הדפסה של לוגו, שם העסק וסלוגן מקורי ושיווקי.
כיצד מוצרי קד"מ ופרסום יכולים לסייע לכם?
מוצרי קידום מכירות נועדו לחשוף את העסק שלכם, להגדיל מכירות, ליצור בידול מהמתחרים ולהגביר את המודעות למותג שלכם. את מוצרי הקד"מ ניתן לחלק ללקוחות בתערוכות, בעסק עצמו, באירועים שונים שהחברה מפיקה, למשל אירועי השקת מוצר, ימי עיון, כנסים ועוד. ניתן לשלוח את מוצרי הקד"ם לביתם של הלקוחות, בדואר או באמצעות שליח, אך לרוב מחלקים את המתנות באופן נקודתי.
חלוקת מוצרי קד"מ ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים מבטיחה לעסק שלכם יתרונות רבים כגון:
- חשיפה רחבה וממוקדת של המותג.
- פרסום יעיל ואפקטיבי המגדיל את מספר הלקוחות ומשפר את המכירות.
- מתנה מקורית ללקוחות העסק המחזקת את הקשר איתם.
- פרסום נקודתי יעיל המשפר את התוצאות העסקיות לטווח הארוך.
- הגברת המודעות לעסק חדש או קיים.
- בידול מהמתחרים.
איך לבחור מוצרי קד"מ ופרסום לעסק שלכם?
באתר המתקדם של חברת פרומו טים תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרי קידום מכירות ופרסום, כל המוצרים ניתנים למיתוג בהתאמה אישית. יש טכניקות שונות למיתוג המוצרים, לדוגמה באמצעות הדפסה, חריטה, רקמה, חיתוך בלייזר וטכנולוגיות נוספות.
כדי לבחור מוצרי קידום מכירות לעסק שלכם מומלץ לאפיין צרכים, להגדיר תקציב, להחליט על כמות ולבחור מוצר רלוונטי למאפייני העסק והלקוחות. כך לדוגמה, לחברות תקשורת כדאי לבחור מוצרי קד"מ כמו רמקולים, אוזניות ממותגות, תיקי גב למחשב נייד וכו', וחברות בתחום המזון יכולות לחלק מוצרים כמו מארז הכולל קרש חיתוך וסכיני שף, סט קערות ממותגים, סט של כלי אפייה ובישול וכד'.
חשוב לערוך סקר שוק, להשוות מחירים ויש להזמין את מוצרי הקד"מ כמה שבועות לפי האירוע, התערוכה או המועד בו מתכננים לחלק את המוצרים ללקוחות ולעובדים. למידע נוסף, לייעוץ ולהזמנת מוצרי קד"מ עם מיתוג מנצח התקשרו עוד היום לחברת פרומו טים.
מוצרים
-
נרתיק לעכבר הופך למשטח לעכבר 22.5X19
₪0דורג 0 מתוך 5 -
מעמד משרדי אקולוגי ורב שימושי מבית EVERCHARGE
₪0דורג 0 מתוך 5 -
תיק רחצה מבית SWISS PLANET 25X15X12.5
₪0דורג 0 מתוך 5 -
תיק כותנה 55X40X22
₪0דורג 0 מתוך 5 -
רמקול נייד מבית JBL דגם GO 4
דורג 0 מתוך 5 -
מיקרו פליז גברים דגם KLAMATH RANGE קולומביה
דורג 0 מתוך 5 -
תיק גב לבית ספר עשוי קורדורה 31X42X19
₪0דורג 0 מתוך 5 -
קוצץ ציפורניים עם אולר ופותחן
₪0דורג 0 מתוך 5 -
בקבוק שתייה Camelbak 1L
דורג 0 מתוך 5 -
מחזיק מפתחות מטבע לשחרור עגלות
₪0דורג 0 מתוך 5 -
מעיל סופטשל "אצ'טק" עם פרווה לגברים דגם PUFFIN
₪0דורג 0 מתוך 5 -
Blundstone - Uluru מעיל פוך גברים פרווה
דורג 0 מתוך 5 -
תיק יום Rover Pack Mini במגוון רחב של צבעים
דורג 0 מתוך 5 -
מחזיק מפתחות עם נרתיק ומטלית מיקרופייבר
₪0דורג 0 מתוך 5 -
בקבוק אלומיניום עם פיית ספורט 700 מ"ל
₪0דורג 0 מתוך 5