בעלי חברה או ארגון? הנה מוצרי חורף ממותגים שאתם חייבים להכיר 

בעלי חברה או ארגון ומחפשים אחר פתרונות מיתוג מתקדמים? רוצים לקחת את עניין מיתוג בית העסק שלכם אל השלב הבא? ובכן, הגעתם אל המקום הנכון. חברת פרומו טים מציעה לכל הדורש מגוון רחב מאוד של מוצרים ממותגים שיוכלו להפוך את החברה או הארגון שלכם מעוד עסק סטנדרטי למותג לכל דבר ועניין. אז למה אתם מחכים? לא הגיע הזמן שתעניקו לבית העסק שלכם את פתרון המיתוג המושלם שהוא זקוק לו? צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו לקבלת הצעה משתלמת עבור מוצרי חורף ממותגים!

גרביים ממותגות - כי מיתוג מנצח לא נגמר בשעות העבודה

כל חברה או ארגון שמבינים את החשיבות הרבה הטמונה בעניין המיתוג נוהגים להדפיס את לוגו החברה כמעט על כל דבר קטן. למעשה, כאשר בעת הגעה אל משרדי חברה גדולה בכל תחום באשר הוא, מיד תוכלו להבחין שאפילו כוסות הקפה ממותגות. בדיוק לשם כך, קיימת האפשרות הנהדרת של הדפסה על גרביים, אפשרות שמאפשרת לכם לקחת את מיתוג החברה לשלב הבא ולרכוש עבור צוות העובדים שלכם גרביים איכותיות שעליהן יופיע לוגו החברה שלכם בצורה מרשימה ובולטת. בעוד כי גרביים הן מוצר שלא תמיד נהוג למתג ולהדפיס עליו את לוגו החברה, חשוב מאוד לציין כי מעבר להיותן מתנה נהדרת עבור צוות העובדים, מדובר על דבר שיכול לשפר באופן משמעותי את התדמית של החברה או הארגון שלכם. יתרה מזו, גרביים ממותגות הן דרך נהדרת לשפר את התחושה של עובד חדש שמתאקלם בסביבת העבודה שלכם שכן, כאשר העובד מקבל מתנה נהדרת ושימושית שלוגו החברה מודפס עליה הדבר עשוי לגרום לו לקבל דעה חיובית יותר באשר לארגון שהוא התחיל משרה חדשה בו.

פליזים ממותגים - מיתוג מנצח עבור הימים הקרים בשנה

אפשרות נוספת ומומלצת לא פחות של פתרון מיתוג תהיה לבצע הדפסה על פליזים. למעשה, מדובר על אפשרות פרקטית במיוחד, מאחר והיא מאפשרת לכם להעניק לצוות העובדים המסור שלכם פליזים מחממים, בהם יוכלו להשתמש לאורך כל תקופת החורף הקר על מנת שאלו יחממו את גופם וימנעו מהם להחסיר ימי עבודה בשל התקררות, צינון וכדומה. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי מדובר על קידום יעיל עבור החברה שלכם לכל דבר ועניין, מאחר וכאשר מדובר על פליזים ממותגים, שטח ההדפסה הוא גדול באופן משמעותי בהשוואה לפריטי לבוש ממותגים אחרים – כך שתוכלו להיות בטוחים כי לוגו החברה שלכם יבלוט לעיני כל. עם זאת, על מנת שתוכלו לנצל את מירב היתרונות הטמונים בדבר, הרי שעליכם לבצע את הבחירה הנכונה בחברה המספקת פתרונות מיתוג והדפסה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי לוגו החברה שלכם יופיע בצורה איכותית שתוכל לסייע לכם ליצור עניין בקרב הציבור ולמשוך לקוחות פוטנציאליים.

להזמנת מוצרי חורף ממותגים חייגו עכשיו:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top