מיתוג מוצרים לעסק

מיתוג עסקי יכול לבנות מוניטין, ואף ליצור ריגוש בקרב לקוחות. מיתוג מוצרים לעסק מסוגל לשפר את המכירות, לבנות נאמנות לקוחות, לשפר את הבידול שלכם מול המתחרים הקיימים בשוק. כמו כן, מיתוג יכול להתאים בתור פתרונות של שי לעובדים או חלוקה באירועים ובכנסים. בשורות הבאות נסביר על כך ונדגים איך עושים זאת נכון.

מיתוג מוצרים לעסק לפי עונות השנה

אם רוצים לבצע מיתוג נכון, כדאי לבחור את המוצרים שנותנים ערך מוסף. מוצרים שימושיים עבור הלקוחות או העובדים, נשמרים לאורך זמן. בכך הם משאירים את העסק במודעות ומגדילים את הסיכוי שהלקוחות יחזרו אליכם ושאנשים נוספים יחשפו לשם שלכם. דרך טובה של מיתוג מוצרים לעסק תהיה להתייחס לעונות השנה. 

למשל, ישנם מוצרים קלאסיים שכדאי למתג בעונת הקיץ ואילו מוצרים אחרים יתאימו למיתוג חורפי. מעילים, מטריות ומגפיים, למשל, יתאימו למיתוג חורפי. לעומת זאת, שמשיות, צידניות קירור, משחקי חוף, מטקות, ערכות קמפינג וכדומה, יתאימו למיתוג קייצי. כמו כן, בקיץ מאוד יתאימו מוצרים למיתוג עבור נסיעות ולטיסות. לקראת תחילת שנת הלימודים, ניתן למתג את העסק בעזרת תיקים לחלוקה לילדי בית הספר או הגן. זה פתרון שיתאים לחלוקה בקייטנות, חוגים וכדומה. 

מיתוג מוצרים לפי טרנדים חמים

דרך נוספת וטובה מאוד לצורך מיתוג מוצרים לעסק תהיה להתייחס לטרנדים חמים ועדכניים. לדוגמא, אפשר למתג בעזרת מוצרים ירוקים כגון בקבוקים רב פעמיים. בקבוקים מסוג זה חוסכים למקבל את השימוש באין ספור בקבוקים חד פעמיים. הם מתאימים לפעילות גופנית, למבוגרים, לילדים, לטיולים ועוד. דוגמא לטרנד אחר – גדג'טים טכנולוגיים. לחברות מסוימות מאוד יתאים לבצע מיתוג חדשני, בעזרת מוצרים כגון USB ממותג או גדג'טים חדישים הקשורים למובייל וסלולר.

מוצרים ממותגים במיוחד לכנסים

מאוד מקובל למתג פתרונות ייעודיים, לכבוד כנסים ואירועים עסקיים. בתור מוצרים ממותגים לכנסים ניתן להשתמש למשל בדגלים עם לוגו עסקי, סיכות מעוצבות שאפשר לחלק, תגי שם ממותגים, צמידים מודפסים. ישנן מתנות קלאסיות לכנסים, כגון עטים ממותגים, חוברות ודפדפות עם לוגו עסקי, מחזיקי מפתחות איכותיים וכן הלאה.

מתוקים ממותגים

בהזדמנויות רבות, ניתן לחלק ללקוחות או לעובדים, שי מתוק ונחמד. כלומר, מוצרים ממותגים שנותנים אווירה מתוקה יהיו סוכריות ממותגות, שוקולדים ממותגים, מארזים מתוקים חגיגיים (מצוינים לחגים). ישנם מתוקים שבהם מדפיסים את שם העסק על כל מוצר נפרד (למשל סוכריה) ויש פתרונות שבהם ממתגים את האריזה (למשל קופסת פח מעוצבת ובתוכה הממתקים).

טקסטיל ממותג, לכל עונה ולכל מצב

אפשרות נוספת למיתוג מוצרים, מתבססת על מגוון מוצרי טקסטיל. מוצרים כאלה יכולים להתאים לבתי עסק, שצריכים פתרונות ללקוחות. למשל, חלוקים ממותגים או מגבות לבתי מלון או לצימרים. טקסטיל ממותג עשוי להתאים כבגדי עבודה או מדים ייצוגיים, למשל חולצות לדיילי מכירות או כובעים ממותגים לעובדי דלפק. כמו כן, טקסטיל ממותג יוקרתי יכול להתאים כשי מיוחד לעובדים או לאירועים מיוחדים. למשל מעילים ממותגים, ככפות, צעיפים, חולצות יוקרתיות ממותגות ועוד.

להזמנת מוצרים ממותגים לעסק חייגו עכשיו:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top