קידום מכירות (קד"מ) הוא תהליך שיווקי וייעודי שמטרתו להגביר את המכירות בעסק מסוים באופן נקודתי ובאופן עקיף, לחשוף את המותג בפני קהלי מטרה מוגדרים מראש ולהגביר את המודעות למותג. קידום מכירות מכונה גם קידום מותג, יש שיטות שונות לקידום מכירות למשל מתן חסות על אירוע או תחרות, תוכן שיווקי בתוכניות טלוויזיה, מוצרי פרסום וקידום מכירות כמו חולצות וכובעים ממותגים, פעילות שיווקית בנקודות המכירה ועוד.
מוצרי קידום מכירות – רקע כללי
מוצרי קידום מכירות הם כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי. השימוש במוצרי קד"מ החל כבר בתחילת המאה ה-19 כאשר ארגונים החלו להדפיס לוחות שנה ממותגים, את לוחות השנה העסקים חילקו ללקוחות החשובים. למעשה, מוצרי הקד"מ הראשונים היו סיכות ותגי מלחמה שחולקו ללוחמים בצבא, בדרך כלל לאחר מלחמות ומבצעים מיוחדים.
כיום, מוצרי הקד"ם והפרסום הפכו לתעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים, יש מגוון עצום של מוצרים המתאימים לפרסום ולקידום מכירות, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. משנות ה-70 של המאה הקודמת החלו מותגים מובילים להבין את כוחם של מוצרי הקד"מ והפרסום, וחברות רבות החלו להעניק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מתנות שונות עם הדפסה של לוגו, שם העסק וסלוגן מקורי ושיווקי.
כיצד מוצרי קד"מ ופרסום יכולים לסייע לכם?
מוצרי קידום מכירות נועדו לחשוף את העסק שלכם, להגדיל מכירות, ליצור בידול מהמתחרים ולהגביר את המודעות למותג שלכם. את מוצרי הקד"מ ניתן לחלק ללקוחות בתערוכות, בעסק עצמו, באירועים שונים שהחברה מפיקה, למשל אירועי השקת מוצר, ימי עיון, כנסים ועוד. ניתן לשלוח את מוצרי הקד"ם לביתם של הלקוחות, בדואר או באמצעות שליח, אך לרוב מחלקים את המתנות באופן נקודתי.
חלוקת מוצרי קד"מ ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים מבטיחה לעסק שלכם יתרונות רבים כגון:
- חשיפה רחבה וממוקדת של המותג.
- פרסום יעיל ואפקטיבי המגדיל את מספר הלקוחות ומשפר את המכירות.
- מתנה מקורית ללקוחות העסק המחזקת את הקשר איתם.
- פרסום נקודתי יעיל המשפר את התוצאות העסקיות לטווח הארוך.
- הגברת המודעות לעסק חדש או קיים.
- בידול מהמתחרים.
איך לבחור מוצרי קד"מ ופרסום לעסק שלכם?
באתר המתקדם של חברת פרומו טים תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרי קידום מכירות ופרסום, כל המוצרים ניתנים למיתוג בהתאמה אישית. יש טכניקות שונות למיתוג המוצרים, לדוגמה באמצעות הדפסה, חריטה, רקמה, חיתוך בלייזר וטכנולוגיות נוספות.
כדי לבחור מוצרי קידום מכירות לעסק שלכם מומלץ לאפיין צרכים, להגדיר תקציב, להחליט על כמות ולבחור מוצר רלוונטי למאפייני העסק והלקוחות. כך לדוגמה, לחברות תקשורת כדאי לבחור מוצרי קד"מ כמו רמקולים, אוזניות ממותגות, תיקי גב למחשב נייד וכו', וחברות בתחום המזון יכולות לחלק מוצרים כמו מארז הכולל קרש חיתוך וסכיני שף, סט קערות ממותגים, סט של כלי אפייה ובישול וכד'.
חשוב לערוך סקר שוק, להשוות מחירים ויש להזמין את מוצרי הקד"מ כמה שבועות לפי האירוע, התערוכה או המועד בו מתכננים לחלק את המוצרים ללקוחות ולעובדים. למידע נוסף, לייעוץ ולהזמנת מוצרי קד"מ עם מיתוג מנצח התקשרו עוד היום לחברת פרומו טים.
מוצרים
-
Fjallraven Kanken Ulvo Hip Pack Medium - פאוץ/מותנית קאן קן
דורג 0 מתוך 5 -
כבל טעינה מהיר
₪0דורג 0 מתוך 5 -
תיק גב למחשב נייד 30X43X10
₪0דורג 0 מתוך 5 -
כבל טעינה וסנכרון נתונים
₪0דורג 0 מתוך 5 -
מכנסי שטח לגברים דגם SILVER RIDGE CARGO קולומביה
דורג 0 מתוך 5 -
מארז עובד חדש
₪0דורג 0 מתוך 5 -
כובע רחב שוליים עם מגן עורף
₪0דורג 0 מתוך 5 -
ראש דשא בקופסת פח ממותגת
₪0דורג 0 מתוך 5 -
אוהל קמפינג ל-8 אנשים מבית GO-NATURE דגם AMIGO FAMILY
₪0דורג 0 מתוך 5 -
כוס זכוכית עם ידית 335 מ”ל
₪0דורג 0 מתוך 5 -
צידנית סלסלה משפחתית 48X28X25
₪0דורג 0 מתוך 5 -
מחזיק מפתחות עם נרתיק ומטלית מיקרופייבר
₪0דורג 0 מתוך 5 -
מחשבון מדעי עם מכסה קשיח
₪0דורג 0 מתוך 5 -
בקבוק מים חכם 500 מ"ל מבית SWISS
₪0דורג 0 מתוך 5 -
משחק סיכות למנהלים 15X20
₪0דורג 0 מתוך 5